Kontakt TUIfly Nordic

Er du utilfreds med noget eller vil du gerne i kontakt med os?

Vi tager gerne imod dine synspunkter for at afhjælpe eventuelle mangler. Vi er altid interesseret i at finde en løsning.

For at kunne hjælpe dig på bedste vis, beder vi dig læse nedenstående information.

Synspunkter/reklamation rettes skriftligt via vores reklamationsformular her. Venligst udfyld alle påkrævede felter og i henhold til forklaringen. Kort efter modtager du en bekræftelse på, at vi har modtaget din reklamation samt information om den forventede behandlingstid.

Angiv altid dit bestillingsnummer på rejsen.

Vigtigt – evt. reklamation skal indgives hurtigst muligt

Da hver enkelt hændelse vurderes og undersøges ud fra de faktiske forhold, er det nødvendigt, at den rejsende anmelder skaden inden for rimelig tid efter hændelsen. For at muliggøre en korrekt undersøgelse, der involverer både direkte partnere og eksterne informationsleverandører til flyselskabet, bør en komplet klage være os i hænde hurtigst muligt. Klager vedrørende bagage skal være os i hænde inden for tre måneder.