top
  
transp
transp
Kvalitet & reklamation


Har du brug for at komme i kontakt med os?
Kontakt os venligst på tuiflyclaims@tui.dk. Oplys altid dit bestillingsnummer på rejsen i forbindelse med din henvendelse.

Er du utilfreds med noget vedrørende din flyrejse ?
Vi vil gerne have dine synspunkter for at kunne rette op på eventuelle fejl. Synspunkter/reklamation skal altid være skriftlig og skal som minimum indeholde følgende oplysninger:

• Bestillingsnummer på rejsen og navn
• Flystrækning, dato og flynr
• Årsagen til henvendelsen og kortfattet beskrivelse af hændelsen/synspunkterne
• Specifikation af hvilken form for erstatning/kompensation, der evt. stilles krav om


Mail dette til tuiflyclaims@tui.dk. Du modtager kort herefter en bekræftelse på, at vi har modtaget din reklamation samt den forventede besvarelsestid for TUIFly Nordic.

Ved evt. udbetaling af kompensation, venligst oplys bankens navn samt registrerings- og kontonummer.

Vigtigt – reklamation skal rettes til TUIFly Nordic indenfor 3 måneder
Da hver sag bedømmes og afgøres udfra de faktiske omstændigheder, er det nødvendigt, at den rejsende påtaler skaden indenfor rimelig tid, efter skaden er sket. For at muliggøre en korrekt vurdering af sagen, som involverer såvel direkte partnere som eksterne samarbejdspartnere til flyselskabet, skal en evt. reklamation være TUIFly Nordic i hænde senest 3 måneder efter hjemkomst.

Gælder din reklamation taxfree varer?
Venligst kontakt vores samarbejdspartner Inflight Service. Du kan træffe dem på telefon 80 88 66 17 eller kundservice@inflightservice.se .



transp



trans
TUI.dk Fakta om TUIfly Ledige job Kontakt os
logga  

© Copyright TUIfly Nordic 2018 power by Ezy