top
  
transp
transp
IMAGES
Kundeservice


Vi bestræber os på at din flyrejse har levet op til dine forventninger.

Har du spørgsmål vedrørende bagage, mistet ejendele og klager, beder vi dig klikke på rubrikken i venstre side.


Beskadiget bagage


Vi beklager, at jeres bagage er blevet skadet under rejsen med os.

Medbring venligst jeres skadede taske/barnevogn samt skadesanmeldelse/PIR-rapport til en taskebutik/barnevognsbutik.

Hvis ikke du har fået udfærdiget en PIR-rapport i lufthavnen, kan vi hjælpe dig med at lave én efterfølgende. Mail til os på tuiflyclaims@tui.dk

Butikken bedømmer, om tasken/barnevognen kan repareres eller ej. Hvis det er muligt at reparere den, dækker TUIfly Nordic reparationsprisen. Hvis ikke bagagen kan repareres, betaler TUIfly Nordic for en ny tilsvarende bagage. Butikken kan fakturere os – såfremt de gør det, skal de vedhæfte skadesrapporten i original form.

Hvis butikken ikke kan det, må I desværre selv betale for den nye bagage, hvorefter vi efterfølgende refunderer beløbet. Det vi behøver at få tilsendt er følgende:

- Bookningsnummer
- Skadesrapporten (PIR)
- Kvitteringen på den nye kuffert
- Kontaktoplysninger samt konto oplysninger (IBAN + SWIFT)
- Certifikat fra butikken der bekræfter værdi og alderen på kufferten, og at den ikke kan repareres.

Ved erstatning til ny bagage, skal den nye bagage være identisk/tilsvarende med den skadede, både i form af mærke, kvalitet og alder. Vær opmærksom på, at bagagens nuværende værdi erstattes. Er bagagen ældre end 1 år laves der en økonomisk afskrivning.

Jeres PIR-rapport samt alle dokumenter skal indsendes senest 3 måneder efter skadetilfældet, hvis den skal accepteres af TUIfly Nordic.

Faktureringsadresse: Att: Reklamationer, TUIfly Nordic, 117 85 Stockholm, Sverige.

Reklamationer


Har du været utilfreds med noget under din flyrejse? Vi vil gerne høre dine synspunkter for at kunne forbedre eventuelle brister. Venligst send en mail til: claim@tuiflynordic.com.

Udfyld skemaet. Længst nede i skemaet ser du en send-knap. Når du har trykket på den, havner din reklamation i de rette hænder.

OBS: Drejer din reklamation sig om taxfree-produkter, henviser vi til vores samarbejdspartner Inflight Service, på telefon 80 88 66 17

Åbningstider: hverdage: 09.00-15.00
E-mail: kundservice@inflightservice.se



transp



trans
TUI.dk Fakta om TUIfly Ledige job Kontakt os
logga  

© Copyright TUIfly Nordic 2018 power by Ezy